Internetowy biuletyn zamiast wydrukowanej ulotki
Rynek i biznes
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Internetowy biuletyn zamiast wydrukowanej ulotki

Marketing jest podstawową dźwignią handlu i ogólnie biznesu w obecnych czasach. Dlatego też na promowanie swoich produktów czy usług firmy są w stanie wydawać bardzo wysokie sumy pieniędzy. Dziś sprawdzimy, czy lepiej jest rozdawać klientom wydrukowane broszurki, czy też reklamować się w sieci. Porównamy ze sobą oba te rozwiązania.

Oszczędność papieru

Jeśli wybierzemy metodę internetową, przede wszystkim oszczędzimy papier. Jest to bardzo ważne działanie ekologiczne. Oprócz tego oszczędzamy też na usługach drukowania. Te zwykle zamawia się w firmie zewnętrznej, co piętrzy formalności. Dlatego tutaj zdecydowanie należy dodać punkt na plus, jeśli chodzi o promocję elektroniczną.

Czytelność oferty

Warto też zwrócić uwagę na to, że ulotkę reklamową klient zapewne szybko wyrzuci. Nie mieści się też na niej zbyt dużo treści. Ten problem nie występuje, jeśli chodzi o strony internetowe Poznań ma wyspecjalizowane firmy, które potrafią w taki sposób przedstawić ofertę w sieci, że będzie ona kompletna, a jednocześnie czytelna i łatwo będzie można zapoznać się z treścią. Klientowi łatwo będzie też powrócić do powyższych informacji.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Logistyka i spedycja. Czym się od siebie różnią?
Logistyka i spedycja. Czym się od siebie różnią?
Branża przewozowa jest bardzo szeroka i występuje w niej szereg uzupełniających się gałęzi. Wśród nich wyróżnić możemy między innymi spedycję […]
Jak wybrać rower dla dziecka?
Zakup roweru dla dziecka – wbrew pozorom – do łatwych nie należy. Dokonując wyboru należy wziąć pod uwagę wzrost i […]
Czy olej kokosowy jest zdrowy?
Czy olej kokosowy jest zdrowy?
W ostatnim czasie olej kokosowy stał się bardzo popularny, ponieważ o jego zaletach oraz dobroczynnym wpływie na zdrowie można było […]
Ostatnie wpisy