Marketing jest podstawową dźwignią handlu i ogólnie biznesu w obecnych czasach. Dlatego też na promowanie swoich produktów czy usług firmy są w stanie wydawać bardzo wysokie sumy pieniędzy. Dziś sprawdzimy, czy lepiej jest rozdawać klientom wydrukowane broszurki, czy też reklamować się w sieci. Porównamy ze sobą oba te rozwiązania.
Jeśli wybierzemy metodę internetową, przede wszystkim oszczędzimy papier. Jest to bardzo ważne działanie ekologiczne. Oprócz tego oszczędzamy też na usługach drukowania. Te zwykle zamawia się w firmie zewnętrznej, co piętrzy formalności. Dlatego tutaj zdecydowanie należy dodać punkt na plus, jeśli chodzi o promocję elektroniczną.
Warto też zwrócić uwagę na to, że ulotkę reklamową klient zapewne szybko wyrzuci. Nie mieści się też na niej zbyt dużo treści. Ten problem nie występuje, jeśli chodzi o strony internetowe Poznań ma wyspecjalizowane firmy, które potrafią w taki sposób przedstawić ofertę w sieci, że będzie ona kompletna, a jednocześnie czytelna i łatwo będzie można zapoznać się z treścią. Klientowi łatwo będzie też powrócić do powyższych informacji.