Budowanie rozpoznawalności w oczach klientów nie musi być trudne – wystarczy skorzystać z kilku przedmiotów, z którymi mają na co dzień do czynienia. Taka reklama jest dyskretna, nie uderza i nie oburza. Ważne jest jednak, aby była adresowana do klienta i wzbudzała w nim miłe skojarzenia. Można to osiągnąć za pomocą kilku rozwiązań, między innymi wręczaniem praktycznych gadżetów.
Korzystanie z reklamowych gadżetów wielu przedsiębiorcom źle się kojarzy, ale nie powinno. Takie skojarzenie budzą wciskane wszędzie długopisy, które nie piszą albo kubki z nadrukiem słabej jakości. Aby zachęcić do siebie klienta, trzeba dać mu coś, czego naprawdę potrzebuje i z czego może w przyszłości skorzystać. Dobrze w tym celu posłużyć się torbami reklamowymi, na które można nanieść nadruk z logo firmy.
Torby reklamowe nie muszą być plastikowe, a w zasadzie nie powinny takie być. Dziś znacznie bardziej klienci cenią sobie ekologiczne rozwiązania. Warto wykorzystać tego typu torby papierowe w celu zapakowania zamówienie klienta. Z kolei te wykonane z materiału doskonale sprawdzą się jako gratis do zakupu. Są bardzo pomocne i można wykorzystać je wiele razy, więc jest bardzo duża szansa, że klient jeszcze kiedyś po nie sięgnie.