Jeśli chcesz, aby odbiorcy zapamiętali Twoją markę, to strona wizerunkowa musi ich w sobie rozkochać.
Nasz as w rękawie, mianowicie strona wizerunkowa, to najefektywniejszy sposób, aby ludzie zrozumieli, co zyskają nabywając Twój produkt lub decydując się na usługę. To jak “elevator pitch” dla Twojej firmy, ale zamiast wygłaszać przemówienie, prezentujesz kluczowe informacje na stronie głównej!
Gdy ktoś przegląda Google Grafika i znajdzie coś interesującego, kliknie i zapozna się z tym, co kryje się pod linkiem. Jeśli treść będzie bogata i wciągająca, odbiór może poskutkować udostępnieniem w kanałach prywatnych sieci społecznościowych. Dlatego korzystne pozycjonowanymi grafik strony wizerunkowej jest na wagę złota.
Przede wszystkim musimy zrozumieć, co sprawia, że ludzie decydują się opuścić witrynę po obejrzeniu tylko jednej strony, rzecz jasna fachowej porady możemy poszukiwać u specjalistów – https://studiokreacja.pl/oferta/strony-internetowe/strona-wizerunkowa/. Jeśli nie uda Ci się utrzymać ich uwagi, prawdopodobnie kontakt z Twoją ofertą, nie przyniesie pożądanych rezultatów.
Zdaniem specjalistów SEO, główne wymagania dla strony wizerunkowej to: