Czy zastanawialiście się kiedykolwiek, jak odpowiednio dotrzeć z reklamą do osób młodych, z dużym naciskiem na studentów? Z tym pytaniem boryka się wiele osób- nic dziwnego, skoro studenci często stanowią sporą część klientów w różnego rodzaju branżach, w dodatku często są oni lojalnymi klientami. Przyjrzyjmy się więc wspólnie, jak można przyciągnąć studentów za pomocą edu tv.
Wbrew pozorom odpowiedź na to pytanie nie jest taka trudna, jak mogłoby się to wydawać- wpierw musimy określić między innymi, gdzie studenci spędzają najwięcej czasu. Tutaj odpowiedź w zasadzie sama się nasuwa oprócz różnego rodzaju portali społecznościowych i szeroko rozumianego Internetu, są to po prostu uczelnie. Dlaczego więc nie skorzystać z tego, co oferuje nam EDU TV, czyli sieci ekranów rozmieszczonej w 49 obiektach, na terenie 23 miast, czego doskonałym przykładem jest oferta podanego punktu na rynku jak https://be-media.com.pl/skuteczna-kampania-reklamowa-w-edu-tv.html, która jest tak naprawdę szytą na miarę – oznacza to, że reklamy są przygotowywane konkretnie pod studentów, a co za tym idzie, znacznie lepiej ich przyciągają, niż jeżeli ich tradycyjne odpowiedniki.