Na koniec dnia wszystko sprowadza się do wydajności. Im bardziej produktywni są Twoi pracownicy, tym lepiej będzie funkcjonować Twoja firma.
Oto kilka gadżetów, które mogą pomóc zwiększyć wydajność Twojego zespołu:
Dzięki uchwytowi na telefon komórkowy eliminujesz konieczność ciągłego podnoszenia i odkładania przez pracowników telefonów podczas pracy. Pozwoli im to skupić się na pracy, a nie na szamotaniu się z urządzeniem. Uchwyty biurkowe są dostępne w różnych stylach i mogą być używane przez każdego, kto używa telefonu komórkowego w ramach swoich obowiązków zawodowych (w tym recepcjonistów).
Innym sposobem, aby upewnić się, że Twoi pracownicy pozostają skupieni na pracy, jest zakupienie dla nich podstawek pod laptopy. Podstawki te podnoszą laptopy z powierzchni, na której siedzą, dzięki czemu nie przegrzewają się one od opierania się o nią przez cały dzień. Ułatwiają one również użytkownikom pisanie na klawiaturze poprzez zmniejszenie napięcia w ramionach i nadgarstkach, ponieważ nie muszą się schylać lub sięgać tak daleko podczas korzystania z klawiatury komputera.
Słuchawki są kolejnym doskonałym narzędziem zwiększającym wydajność pracowników, ponieważ blokują hałas pochodzący od współpracowników i klientów, dzięki czemu można skoncentrować się na tym, co się robi, nie będąc rozpraszanym przez rozmowy innych osób lub hałas wydobywający się z maszyn itp. Takie słuchawki, będzie można nabyć m.in. pod adresem sklepu online https://tactix.pl/.
Pomoże to zredukować bałagan poprzez ładowanie wszystkich urządzeń pracownika jednocześnie, eliminując w ten sposób potrzebę posiadania wielu ładowarek na każdym biurku lub stanowisku pracy.