Gadżety i akcesoria, które zwiększą efektywność pracy wśród naszych pracowników

Na koniec dnia wszystko sprowadza się do wydajności. Im bardziej produktywni są Twoi pracownicy, tym lepiej będzie funkcjonować Twoja firma.

Oto kilka gadżetów, które mogą pomóc zwiększyć wydajność Twojego zespołu:

Uchwyty biurkowe na telefon komórkowy

Dzięki uchwytowi na telefon komórkowy eliminujesz konieczność ciągłego podnoszenia i odkładania przez pracowników telefonów podczas pracy. Pozwoli im to skupić się na pracy, a nie na szamotaniu się z urządzeniem. Uchwyty biurkowe są dostępne w różnych stylach i mogą być używane przez każdego, kto używa telefonu komórkowego w ramach swoich obowiązków zawodowych (w tym recepcjonistów).

Podstawki pod laptopy

Innym sposobem, aby upewnić się, że Twoi pracownicy pozostają skupieni na pracy, jest zakupienie dla nich podstawek pod laptopy. Podstawki te podnoszą laptopy z powierzchni, na której siedzą, dzięki czemu nie przegrzewają się one od opierania się o nią przez cały dzień. Ułatwiają one również użytkownikom pisanie na klawiaturze poprzez zmniejszenie napięcia w ramionach i nadgarstkach, ponieważ nie muszą się schylać lub sięgać tak daleko podczas korzystania z klawiatury komputera.

Słuchawki

Słuchawki są kolejnym doskonałym narzędziem zwiększającym wydajność pracowników, ponieważ blokują hałas pochodzący od współpracowników i klientów, dzięki czemu można skoncentrować się na tym, co się robi, nie będąc rozpraszanym przez rozmowy innych osób lub hałas wydobywający się z maszyn itp. Takie słuchawki, będzie można nabyć m.in. pod adresem sklepu online https://tactix.pl/.

Ładowarka/hub do wielu urządzeń

Pomoże to zredukować bałagan poprzez ładowanie wszystkich urządzeń pracownika jednocześnie, eliminując w ten sposób potrzebę posiadania wielu ładowarek na każdym biurku lub stanowisku pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2 × 5 =