Gdziekolwiek pragnąłbyś pokazać swoją działalność, możesz to zrobić, bowiem możliwości pozycjonowania są nieograniczone geograficznie. Doświadczona agencja search engine optimization, jest w stanie zdziałać cuda, jednak nim przejdziemy do tego, zastanówmy się dlaczego Twoja witryna nie spełnia oczekiwań.
Chyba wszyscy znamy to uczucie, gdyż doświadczyliśmy go co najmniej raz. Oddajesz swoje serce, jesteś zaangażowany w pełni, starasz się i kombinujesz, a mimo to efekty pracy zasmucają. Nie pomógł profesjonalny layout witryny i choć miała być rozchwytywana przez internautów, ruch jest skandalicznie niski.
Zacznij od audytu SEO, który wskaże obecne na stronie nieprawidłowości. Wynik analizy pozwoli wdrożyć strategię, która jednocześnie wyeliminuje błędy i zacznie pozycjonować Twoją witrynę we właściwy sposób i bez znaczenia jest, czy mówimy o rynku polskim, greckim, czy hiszpańskim – agencja search engine optimization zna cały świat.
Wspomnieliśmy o jakimś audycie SEO, no właśnie, jakim audycie? Audyt SEO, który przeprowadza agencja search engine optimization, wskazuje diametralną większość czynników, które wymagają korekty, aby witryna mogła być korzystniej pozycjonowana w rankingach. Efekty działań, choć są dynamiczne, nie są natychmiastowe i z tym trzeba się jednak liczyć. Pozycjonowanie może zająć miesiąc, kilka miesięcy, a nawet ponad rok, niemniej współpracując z doświadczonym zespołem, cieszącym się nienaganną opinią, możemy być pewni, że to zadziała. Nie należy tego procesu oddawać w ręce freelancerów, czy początkujących na rynku. Dlaczego? Ze względu na konieczne doświadczenie i wiedzę, oraz obecność zespołu, który w efektywny sposób dzieli obowiązki pomiędzy wyspecjalizowane działy, innymi słowy – ktoś kto tworzy strategię, powinien skupić się na strategii, nie prowadząc jednocześnie analityki.
Kontynuując pracę nad pozycjonowaniem, dobieramy reklamy adekwatne do rynku, na których chcemy funkcjonować, tyczy się to również publikowanych treści. Jest to czysta oczywistość, jednak wiadomym jest, że artykuł w języku niemieckim, nie będzie intensywnie odwiedzany przez polskich internautów i analogicznie na odwrót. Tak więc dopasowujemy się do otoczenia, w którym mamy zamiar funkcjonować. Realizowany jest link building, polegający na zdobywaniu odsyłaczy z wartościowych witryn, które będą przekierowywać użytkowników do naszej witryny. Dzieje się to na kilka sposobów, jednak najczęściej spotykamy się z wzajemnym linkowaniem między wartościowymi i powiązanymi witrynami oraz zaznaczaniem swojej obecności w miejscach, w których robi to nasza bezpośrednia konkurencja.
Link building to szczególnie wartościowe działanie, które zauważalnie wpływa na konwersję witryny, czyli wskaźniku, który ukazuje informacje i średniej ilości użytkowników, którzy docierają do naszej witryny. Odwołując się do kwestii marketingu treści, chcemy zaznaczyć, że obecny jest również współczynnik odrzuceń. Jeżeli oferować będziemy bezwartościowe treści, będziemy sprawiać, że użytkownicy będą się odbijać od naszej strony, a ta statystyka zmniejsza prawdopodobieństwo uzyskania korzystnej pozycji.
Summa summarum, frekwencja na stronie związana jest przede wszystkim z jakością treści, którą dostarczamy i działaniami, które pozwalają nam zaznaczyć swoją obecność w sieci. Ignorując oba, nie będziemy w stanie stworzyć silnej i klikalnej strony internetowej.
Twoja firma/marka z pewnością ma potencjał. Twoje produkty zainteresują ludzi każdej narodowości. Oferujesz wysoką jakość i przystępne ceny, jednak nieodpowiedzialne podejście do witryny internetowej przekreśla Twoją szansę na sukces. Strona internetowa dziś nie jest dodatkiem, to centrum spotkań klienta z marką, dużo wygodniejsze i znacznie częściej preferowane współcześnie. Musi być dopieszczona, a rozumiemy przez to: dopracowana pod kątem UX, responsywna, dostosowana pod urządzenia mobilne, dbająca o kwestie dostępności (kilka wersji językowych) oraz funkcjonująca stabilnie i szybko. Pominięcie elementów kluczowych w optymalizacji (SEO), na stracie deklasyfikuje witrynę. Właśnie z tego powodu proponujemy, aby agencja search engine optimization zatroszczyła się o Twoją witrynę, dając pewność, że te małe choć bolesne niedociągnięcia, nie odbiorą Ci szansy na powodzenie.
Pozycjonowanie zagraniczne, technicznie nie różni się specjalnie od tego, które realizujemy w Polsce, różnice zauważalne są na drodze przygotowywania promocji i analityki rynkowej. Nie będziesz mógł jednak do niego przejść, nim Twoja strona nie będzie przygotowana w optymalny sposób. Skorzystaj ze wsparcia, które masz na wyciągnięcie ręki, audyt u agencji jest darmowy, a jakże opłacalny.