Program lojalnościowy – jak stworzyć taki dla swojej firmy?

Jednym z najskuteczniejszych narzędzi w zwiększaniu przychodów jest umiejętnie opracowany program lojalnościowy. To nic innego jak taktyka marketingowa, która ma na celu zachęcanie stałych klientów do częstszych zakupów poprzez ich nagradzanie. W rezultacie firma stabilnie się rozwija i zdobywa przewagę konkurencyjną nad innymi podmiotami. Godny polecenia jest zwłaszcza program punktowy, dający możliwość gromadzenia punktów i wymieniania ich na rabaty bądź konkretne przedmioty. 

Aplikacja mobilna to strzał w dziesiątkę

Programy lojalnościowe pomagają w budowaniu silnej relacji z konsumentami, a także podnoszeniu ich satysfakcji w zakresie korzystania z oferty produktowej lub usługowej. Przy tworzeniu takiego rozwiązania trzeba bardzo dokładnie przeanalizować obecną bazą odbiorców, podjąć decyzję odnośnie rodzaju nagród (zniżki darmowe próbki, okazjonalne niespodzianki itp.), zadbać o łatwość obsługi systemu oraz zmierzyć skuteczność programu po wprowadzeniu go na rynek. Dla zaoszczędzenia sobie cennego czasu i nerwów rozsądnym pomysłem jest z pewnością wykupienie licencji na aplikację dostępną w smartfonach, tabletach i innych nowoczesnych urządzeniach mobilnych. Pozwala ona na swobodne zarządzanie w czasie rzeczywistym, budowanie szerokiej bazy marketingowej, komunikowanie się z klientami i kontrolowanie postępów poprzez weryfikację raportów czy statystyk.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

piętnaście + sześć =