Jak zacząć marketing małej firmy?
Rynek i biznes
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jak zacząć marketing małej firmy?

Marketing małej firmy to nie tylko zdobywanie nowych klientów. Chodzi również o utrzymanie tych, których już masz. Dzięki odpowiedniej strategii możesz stworzyć bazę lojalnych klientów, którzy będą wracać przez lata.

Bądź częścią społeczności

Sprzedaż dla małych firm różni się od sprzedaży dla konsumentów. Musisz wyjść poza samo oferowanie produktu lub usługi. Musisz być aktywny w swojej lokalnej społeczności i budować relacje z ludźmi, którzy mogą Cię polecić.

Zbuduj społeczność wokół swojej marki.

Media społecznościowe są świetnym sposobem na budowanie relacji z klientami na poziomie osobistym. Pomaga również zidentyfikować potencjalnych klientów i promować produkty i usługi, którymi są zainteresowani.

Twórz treści, które mają znaczenie.

Nie wystarczy już tylko publikować wpisy na blogu, filmy czy podcasty – musisz tworzyć treści, które są istotne, aktualne i wartościowe dla Twoich odbiorców. Twórz treści, które warto przeczytać, obejrzeć lub posłuchać, a następnie upewnij się, że zobaczy je jak najwięcej osób, promując je za pomocą kanałów mediów społecznościowych, biuletynów e-mailowych i innych form kontaktu, takich jak gościnne blogi lub artykuły na stronach internetowych związanych z branżą. Dobry pomysłem jest też zakup niewielkich stoperów reklamowych ze strony: https://pos-solution.pl/produkt/shelfstopery-stopery/.

Buduj listę e-mailową

Email marketing jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na kontakt z byłymi i potencjalnymi klientami – ale tylko wtedy, gdy Twoje e-maile są istotne, interesujące i użyteczne. Jeśli nie jesteś pewien, jak zacząć budować listę e-mailową, sprawdź jakiś kurs, których jest dużo w internecie.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Miejsca, w których użycie blokad parkingowych  będzie nieuniknione
Miejsca, w których użycie blokad parkingowych będzie nieuniknione
Stosunek do przepisów ruchu drogowego w Polsce wciąż nie jest taki, jak można byłoby oczekiwać. Zwłaszcza kwestie takie jak parkowanie […]
Zalety nieruchomości z rynku wtórnego
Zalety nieruchomości z rynku wtórnego
Kwestia zakupu nieruchomości zawsze wywołuje wiele emocji i rozterek. Jest to inwestycja o bardzo dużym nakładzie finansowym, która mocno wpływa […]
Funkcjonalna kuchnia – czy trudno ją stworzyć?
Funkcjonalna kuchnia – czy trudno ją stworzyć?
Dla wprawione architekta wnętrz stworzenie funkcjonalnej i ładniej kuchni nie stanowi większego problemu, niestety schody zaczynają się w momencie, w […]
Ostatnie wpisy