Jak zacząć marketing małej firmy?
Rynek i biznes
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jak zacząć marketing małej firmy?

Marketing małej firmy to nie tylko zdobywanie nowych klientów. Chodzi również o utrzymanie tych, których już masz. Dzięki odpowiedniej strategii możesz stworzyć bazę lojalnych klientów, którzy będą wracać przez lata.

Bądź częścią społeczności

Sprzedaż dla małych firm różni się od sprzedaży dla konsumentów. Musisz wyjść poza samo oferowanie produktu lub usługi. Musisz być aktywny w swojej lokalnej społeczności i budować relacje z ludźmi, którzy mogą Cię polecić.

Zbuduj społeczność wokół swojej marki.

Media społecznościowe są świetnym sposobem na budowanie relacji z klientami na poziomie osobistym. Pomaga również zidentyfikować potencjalnych klientów i promować produkty i usługi, którymi są zainteresowani.

Twórz treści, które mają znaczenie.

Nie wystarczy już tylko publikować wpisy na blogu, filmy czy podcasty – musisz tworzyć treści, które są istotne, aktualne i wartościowe dla Twoich odbiorców. Twórz treści, które warto przeczytać, obejrzeć lub posłuchać, a następnie upewnij się, że zobaczy je jak najwięcej osób, promując je za pomocą kanałów mediów społecznościowych, biuletynów e-mailowych i innych form kontaktu, takich jak gościnne blogi lub artykuły na stronach internetowych związanych z branżą. Dobry pomysłem jest też zakup niewielkich stoperów reklamowych ze strony: https://pos-solution.pl/produkt/shelfstopery-stopery/.

Buduj listę e-mailową

Email marketing jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na kontakt z byłymi i potencjalnymi klientami – ale tylko wtedy, gdy Twoje e-maile są istotne, interesujące i użyteczne. Jeśli nie jesteś pewien, jak zacząć budować listę e-mailową, sprawdź jakiś kurs, których jest dużo w internecie.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak w przemyślany sposób promować trend bycia eko w biznesie?
Jak w przemyślany sposób promować trend bycia eko w biznesie?
Zrównoważony rozwój, dbanie o naturalne zasoby planety to główne trendy w biznesie. Chodzi tutaj nie tylko o ograniczenie kosztów, ale […]
Dlaczego tak ważna jest księgowość w każdej firmie?
Dlaczego tak ważna jest księgowość w każdej firmie?
Księgowość jest bardzo ważna z prawnego punktu widzenia, ale także jest istotna na płaszczyźnie organizacyjnej. Rejestracja przepływów pieniężnych to nie […]
Wspaniałe właściwości herbaty
Wspaniałe właściwości herbaty
W każdym domu, w wyposażeniu kuchennym można znaleźć różne rodzaje herbat. Domownicy mogą preferować rozmaite smaki, ale to nie szkodzi, […]
Ostatnie wpisy