Jakie są rodzaje gum do ćwiczeń?

Odpowiednio dobrana do naszych potrzeb guma do ćwiczeń jest w stanie w efektywny sposób podnieść nasze umiejętności. Regularne treningi z tym przyrządem uatrakcyjnią ćwiczenia i pozwolą na wprowadzenie do nich nowych ruchów. Co więcej, gumy polecane są nie tylko przy treningach wydolnościowych, ale i siłowych, oddziałując i w jednym i w drugim przypadku pozytywnie na nasze ciało. Jakie gumy zatem wyróżniamy na rynku sportowym?

Nie tylko dla zawodowców, ale i dla amatorów sportu

Taśmy rozciągające polecane są przy chęci zrzucenia dodatkowych kilogramów, szybkim powrocie do formy, a nawet nabraniu masy mięśniowej. Charakteryzują się różnym stopniem oporu, a więc bez problemu zakupimy parę rodzajów, które dedykowane będą innym poziomom zaawansowania. Taśmy określane jako mini bands to mniejsze i o wiele cieńsze odpowiedniki solidnych gum oporowych. Sprawdzą się głównie przy treningu skupiającym się na dolnych partiach ciała: pośladkach oraz udach. Opory, które wytwarzają mieszczą się w przedziale od 5 do 25 kilogramów.

Poza wyżej wymienionymi wyróżnia się jeszcze taśmy pilates szczególnie polecane przy jodze, stretchingu czy rehabilitacji. Pośród marek taśm rozciągających warto zwrócić uwagę na nazwę Force Band. Wśród polecanych produktów znajdziemy tam nie tylko gumy do ćwiczeń o 5 stopniach oporu, ale i te dedykowane regularnej i przemyślanej rehabilitacji, wchodząc choćby na stronę https://forceband.pl/c/35/bestseller.html. Początkującym miłośnikom aktywności fizycznej przypisane są te o większej wrażliwości na rozciągnięcie.Takie narzędzie sprawdzi się nie tylko podczas domowych ćwiczeń, a dzięki małym rozmiarom i wadze, zabierzemy je ze sobą praktycznie wszędzie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

8 + 10 =